Informasjon om LC Tønsberg

Publisert av Elisabeth Orten Bredesen den 17.02.22. Oppdatert 09.04.22.

Nytt fra Lions Club Tønsberg - februar 2022

v/presidenten

Kjære publikum.

Mange av Lions Club Tønsbergs aktiviteter foregår nå på Grindløkken -Frivillighetens Hus på Teie. Her driver vi et innholdsrikt bokmarked; så hvis du trenger lesestoff, ta gjerne en tur innom på søndager mellom 12 og 15. Prisene pr bok ligger på 15 til 30 kr.

Her vil du også finne Kafe’ Grindløkken, som serverer nystekte vafler og kaffe/te til samme tidspunkt.

I mars i år går igjen startskuddet for Lions årlige tulipanaksjon. Da vil du kunne få en forespørsel fra et av våre medlemmer om du vil støtte Lionsbevegelsen ved å kjøpe en eller flere tulipanbuketter, som koster 100 kr pr bukett. Hva med å overraske familie eller medarbeidere med en bukett tulipaner i slutten av april?  Vi leverer på døra!

Pengene klubben samler inn på aksjonen, går uavkortet til forebyggende arbeid for barn og unge i nærmiljøet vårt. I år skal pengene konkret gå til støtte til fritidsaktiviteter for barn og unge i Tønsberg kommune.

Det er ingen hemmelighet at klubben vår ønsker seg flere nedlemmer -mennesker som kunne tenke seg å gi litt av sin tid til fellesskapet under Lions Internationals motto – Til tjeneste.

Vi kan tilby et hyggelig klubbmiljø med vekt på sosiale aktiviteter for medlemmene. Vi har akkurat ønsket et nytt medlem velkommen i klubben vår.

Ta gjerne kontakt med oss på telefon 9777728/elibredesen@gmail.com

Følg oss gjerne på facebook  Lions Club Tønsberg