Julemøte 2023

Publisert av Gretha Urdahl den 17.01.24.

Møtet startet med at tre flotte, pur unge representanter for Tønsberg Kulturskole – med rektor Toril Rosenvinge i spissen, musiserte nydelig for oss-  på fløyte og med solosang.

Nok et kulturinnslag - Andre’ Bjerkes morsomme dikt «Den siste glede», ble fremført av en av møte-deltakerne. Diktet handler om en mann som får streng beskjed av sin doktor om å leve så asketisk som mulig for å overleve. Siste strofe lyder: «Så svar meg kjære doktor, er det tillatt for meg å ha et juletre til jul?»

Dermed var den gode julestemninga satt, og det ble en fin avslutning på Lions Club Tønsbergs arbeid i 2023.

På nyåret i 2024 starter Lions Club Tønsberg opp igjen sitt arbeid med flere spennende aktiviteter.

Antakelig vil vi blant annet i samarbeid med Kirkens Bymisjon i Tønsberg, starte en «Nabokafe’» i Tønsberg sentrum, som skal være åpen en gang i uka.

Her er alle som ønsker å slå av en prat med andre - over en kopp kaffe og en vaffel, hjertelig velkommen!

Følg med på Facebook eller i avisa, der vi vil annonsere oppstart for kafeen.

Har du lyst til å være med på dette arbeidet, er det bare å ta kontakt med:

Karin på telefon 91 36 13 91

Vi tar gjerne imot dere som vil bruke noe av sin fritid til frivillig arbeid i byen vår!