Pakking av julegaver hos Kirkens Bymisjon

Publisert av Gretha Urdahl den 10.01.24.

Lions Club Tønsberg trår til …

Når det nærmer seg midten av desember, tropper Lions Club Tønsberg - tradisjonen tro opp i lokalene til Kirkens Bymisjon i Tønsberg for å hjelpe til med pakking av juleesker som skal gå til sårbare familier i vårt lokalmiljø.

I år er det så mange som 600 familier i Tønsberg som har bedt om hjelp for å kunne gi sin familie en anstendig julefeiring.

For våre medlemmer er dette en svært meningsfull førjuls-aktivitet som vi gjerne fortsetter med så lenge det er aktuelt.

Bildene viser klubbmedlemmer i full aksjon med pakkingen.

I tillegg har Tønsberg Lions gitt 10 000kr til Kirkens Bymisjon denne høsten, som blir tatt imot av Anne Guri, på vegne av Kirkens Bymisjon

Lions donerer også en mengde varme strikke-varer som vår egen «strikkeengel» har produsert for oss.